FAQ

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Welke scanner kan ik het beste gebruiken?

Uw huidige scanner/multifunctional kan in veel gevallen gebruikt worden. Het is hierbij wel van belang dat deze machines de gescande documenten naar een emailadres kunnen versturen of op een netwerklocatie als .tif of .pdf kunnen opslaan.

Optimale instellingen:  zwart/wit, 300 dpi. Scannen in kleur kan wel, maar heeft gevolgen voor bestandsomvang, waardoor een netwerk overbelast kan raken.

Een aantal klanten kiezen ervoor om een aparte bureauscanner aan te schaffen. Het voordeel hiervan is dat de scankwaliteit over algemeen hoger ligt, waardoor een goede herkenning van gegevens word ondersteund.

Hoe kan ik inkoopfacturen die ik per email ontvang makkelijk verwerken?

Via onze Outlook Exchange Connector kunnen facturen die per email worden verstuurd automatisch ingelezen worden vanuit een mailbox.
Meer informatie over deze module vindt u hier.

Welke databases worden ondersteund?

Met uitzondering van de cloudoplossing gebruiken al onze oplossingen een SQL database. Wij adviseren versie 2008R2, maar vanaf versie 2005 wordt ondersteund.

Als u nog geen database heeft, dan leveren wij gratis versie van SQL server mee. U hoeft dus geen database te kopen.

Wat heb ik nog meer nodig? (componenten van de partner)

Voor optimale integratie tussen onze software en uw ERP systeem, is in een aantal gevallen een specifieke module nodig. Wij verwijzen u naar de betreffende partnerpagina of solutionmanager voor meer informatie.

Welke OCR Engine gebruiken jullie?

WhiteVision maakt gebruik van een Free forms OCR engine. Deze functie kan worden uitgebreid voor lijn-item herkenning en matching, welke optionele modules zijn.

Hoe lang duurt een implementatie?

De feitelijke implementatiewerkzaamheden voor een gestandaardiseerde oplossing ligt over het algemeen tussen de 2 en 5 dagen. De doorlooptijd is echter vaak wat langer (minimaal 4 tot 6 weken), aangezien wij de gebruikers willen laten wennen aan het nieuwe proces. Hierbij vinden meestal een aantal contactmomenten plaats.

Hoe gaat het supportproces in zijn werk?

Via het WhiteVision klantportaal kunt u uw aanvraag indienen. Nadat we uw aanvraag ontvangen hebben, zullen we contact met u opnemen om de vraag te beantwoorden of het probleem te verhelpen. Naast indienen kunt u ook de status en voortgang van uw melding via het portaal inzien.

Heeft u nog geen toegang tot het klantportaal, vraag dan de beheerder binnen uw organisatie om u toegang te geven. Weet u niet wie de beheerder is? Dan kunt u dit telefonisch (076-5607820) of via ons contactformulier navragen.

Kan ik ook facturen goedkeuren via mijn tablet of telefoon?

Ja dat kan, dit is een standaard onderdeel van de oplossing.

Het is wel belangrijk dat iemand ingelogd is binnen het kantoordomein (indien dit niet gebeurd is, dient men eerst een VPN-verbinding op te zetten).

Er is mij gevraagd een remote verbinding op te bouwen, hoe doe ik dit?

Via de volgende link kunt u Teamviewer Quick Support downloaden en starten. Vervolgens wordt u gevraagd om een ID en Wachtwoord door te geven, zoals te zien is in de afbeelding die in TeamViewer getoond wordt.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u een vraag?

Stuur een e-mail naar: info@whitevision.nl met uw vraag en contactgegevens, of vul het contactformulier in. Wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.