Bereken je tijdbesparing


Wat is de verdeling van de inkoopfacturen?

Efficiënter inkoopfacturen verwerken met ons instappakket: OCR in de Cloud?

Wil je het proces van inkoopfacturen verwerken vergemakkelijken? Werk eenvoudiger en bespaar tijd met de OCR software van WhiteVision. Wij sluiten aan op diverse administratieve systemen.

Pakket 1.

Instap: OCR in de cloud

Facturen eenvoudig én digitaal scannen en inboeken in je administratieve systeem? Dit pakket is al rendabel vanaf 100 facturen per jaar.

Inkoopfacturen verwerken kan veel eenvoudiger. Met de laagdrempelige oplossing ‘OCR in de Cloud’ voorzie je inkomende facturen van een boekingsvoorstel, waarna ze (middels onze OCR software) inclusief pdf-bijlage snel en eenvoudig kunnen worden ingelezen in je administratieve systeem. Omdat je gegevens niet meer hoeft over te typen en het plaatje van de factuur automatisch wordt opgeslagen bij de boeking in je  financiële systeem, vermindert de toepassing het aantal administratieve handelingen drastisch. Deze basisoplossing maakt, net als onze andere oplossingen, gebruik van SMART-OCR, de best mogelijke herkenning in de markt.

Voordelen

  • Geen investeringen én snelle en eenvoudige implementatie zonder IT
  • Nooit meer handmatig facturen invoeren
  • Pdf-bijlage wordt altijd gekoppeld aan de boeking
  • Hoge herkenning door SMART-OCR
Zo eenvoudig kan jouw werkproces eruit zien wanneer je gebruik maakt van OCR in de Cloud:

Inlezen of scannen

Inkoopfacturen verwerken begint met het eenvoudig inlezen van digitale en e-mailfacturen. Papieren inkoopfacturen worden gescand. Het enige wat je hoeft te doen is de te herkennen facturen klaar te zetten in een mapje op je computer.

Automatische herkenning

De factuurgegevens worden binnen enkele seconden automatisch gelezen/herkend en klaargezet als voorstelboeking. Hiervoor hoef jij niets te doen.

Aanbieden aan je ERP systeem

Maak de boeking compleet in je ERP-systeem.

Super snel 

Tijdbesparend werken

  1. Sleep je facturen naar het juiste mapje en ze worden automatisch klaar gezet voor de juiste administratie door onze slimme OCR software.
  2. Snel en eenvoudig inzicht in wat je al hebt verwerkt en waar je documenten zich bevinden.
  3. Heb je een factuur met losse bijlagen en wil je die combineren tot één document? Sleep ze dan hier naar toe en het systeem doet de rest.

plan je demo

Super snel

Eenvoudig werken

  1. Snel en veilig starten zonder dat je IT nodig hebt, binnen een paar seconden is je systeem geconfigureerd en kun je aan de slag!
  2. Mis je informatie op de herkende factuur? Geef direct feedback zodat onze OCR software ervan leert en het de volgende keer beter doet.

plan je demo

Calculator

Bereken hoe snel jij aan de slag kunt gaan.

Met onze slimme oplossingen bespaar je tijd bij het verwerken van je inkoopfacturen. Vul je gegevens in en krijg een inschatting van de tijd die wij nodig denken te hebben om onze oplossing bij jou te implementeren.

We hebben de ervaring dat jij als gebruiker ongeveer even veel tijd nodig zult hebben om de oplossing onder de knie te krijgen en definitief op te nemen in de werkwijze binnen je organisatie.

Afhankelijk van de gekozen oplossing is de doorlooptijd een dagdeel tot enkele weken.

Kies je pakket:
Kies aanvullende modules:
*fiatteren met meer dan 100 users is op aanvraag mogelijk

Onze modules

Werk efficiënter met aanvullende modules

Workflow in de Cloud

Altijd en overal uw inkomende facturen online routeren, bekijken en accorderen.
Bekijk module

SMART E-mail handler

De SMART E-mail handler splitst, combineert en verplaatst bijlagen of berichten automatisch.
Bekijk module

Wij koppelen met verschillende ERP systemen

WhiteVision koppelt met onderstaande ERP systemen om inkomende documenten snel digitaal verwerken. Werk eenvoudiger en bespaar tijd met de OCR software van WhiteVision.
WhiteVision sluit aan op de diverse administratieve systemen.

Bekijk ERP koppelingen