Inkomende facturen digitaal verwerken:

efficiënter werken met WhiteVision Base

Bekijk de base variant

Wil jij inkomende facturen digitaal verwerken met een gebruiksvriendelijke, betrouwbare oplossing? WhiteVision Base biedt uitkomst. Met onze scan- en herken-software bespaar je tijd en werk je stukken eenvoudiger. De oplossing sluit aan op diverse ERP-systemen. Kijk of jouw systeem erbij zit of neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken, zodat je profiteert van een optimale koppeling!

WhiteVision Base

Wat kun je verwachten

Inkomende facturen digitaal verwerken in je administratieve systeem? WhiteVision Base is al rendabel vanaf 100 documenten per jaar.

Het inkoopfactuurverwerkingsproces kan veel eenvoudiger verlopen. Deze laagdrempelige oplossing voorziet facturen automatisch van een boekingsvoorstel. Hierna kun je ze eenvoudig inlezen in je administratieve systeem – inclusief pdf-bijlage. Omdat je gegevens niet meer hoeft over te typen en het plaatje van de factuur automatisch wordt opgeslagen bij de boeking in je systeem, vermindert de oplossing het aantal benodigde administratieve handelingen drastisch.

Hoe dit kan? Net als de andere varianten van onze oplossing maakt WhiteVision Base gebruik van de beste OCR-software. WhiteVisions SMART-OCR biedt de best mogelijke herkenning in de markt. Ontvang je inkoopfacturen per e-mail? Geen probleem. Deze worden automatisch ingelezen en verwerkt.

Uitgelichte functies

om nóg efficiënter te werken

Workflow

Altijd en overal uw inkomende facturen routeren, bekijken en accorderen.
bekijk functie

SMART E-mail handler

Automatisch splitsen, combineren en verplaatsen van bijlagen of berichten. (optioneel)
bekijk functie

De voordelen van Base op een rij

  • Geen investeringen én een snelle, eenvoudige implementatie zonder IT.
  • Inkomende facturen digitaal verwerken met het grootste gemak: nooit meer handmatig inkoopfacturen invoeren.
  • Pdf-bijlage wordt altijd gekoppeld aan de boeking.
  • Hoge herkenning door SMART-OCR-software.
  • Digitaal facturen accorderen via de WhiteVision Workflow.
  • Mogelijkheid om het proces nóg verder te vereenvoudigen met de SMART E-mail-handler.

WhiteVision Base: werkproces

Zó eenvoudig kan jouw werkproces
eruitzien in 3 stappen:

Inlezen of scannen

Inkomende facturen digitaal verwerken begint met het eenvoudig inlezen van digitale en e-mailfacturen. Dit kan automatisch geschieden vanuit je mailbox. Papieren inkoopfacturen worden gescand.

Automatische herkenning

De factuurgegevens worden binnen enkele seconden automatisch herkend en klaargezet als voorstelboeking. Hiervoor hoef jij niets te doen.

Routeren en aanbieden aan je ERP

De voorstelboeking en factuur kunnen eventueel nog worden rondgestuurd ter goedkeuring. De oplossing biedt de boeking dan aan het ERP-systeem aan. Zo maak je de boeking snel en eenvoudig compleet.

Calculator

Bereken hoe snel jij aan de slag kunt gaan.

Met onze slimme oplossingen bespaar je tijd bij het verwerken van je inkoopfacturen. Vul je gegevens in en krijg een inschatting van de tijd die wij nodig denken te hebben om onze oplossing bij jou te implementeren.

We hebben de ervaring dat jij als gebruiker ongeveer even veel tijd nodig zult hebben om de oplossing onder de knie te krijgen en definitief op te nemen in de werkwijze binnen je organisatie.

Afhankelijk van de gekozen oplossing is de doorlooptijd een dagdeel tot enkele weken.

Kies je variant:
Kies aanvullende functies:

WhiteVision Base

Bespaar tijd en werk eenvoudiger

  • Het is mogelijk om inkoopfacturen automatisch in te lezen vanuit je mailbox. Je kunt er ook voor kiezen om ze naar het juiste mapje te slepen, waarna onze slimme OCR-software ze automatisch klaarzet voor de juiste administratie.
  • Je hebt vlot en eenvoudig inzicht in wat je al hebt verwerkt. Ook kun je razendsnel nagaan waar een document zich bevindt.
  • Wil je een factuur met losse bijlages combineren tot één document, sleep de bijlages dan naar het systeem, dat de klus vervolgens voor je klaart. Inkomende facturen digitaal verwerken wordt zo wel héél gemakkelijk!
  • Je systeem is binnen enkele seconden geconfigureerd, waarna je aan de slag kan. Starten doe je dus snel en veilig, zonder dat je IT nodig hebt.
  • Mis je een keer informatie op de herkende factuur, dan kun je direct feedback geven. De OCR-software leert daarvan en doet het de volgende keer nóg beter.

Plan je (web)demo

Met een (web)demo zie je snel en eenvoudig welke voordelen onze oplossing jou oplevert. We maken je wegwijs in onze software en je ziet direct hoeveel tijd je kunt besparen op je werkzaamheden!

Plan je demo

Onze oplossing

bekijk ook onze andere varianten

vlak
FUNCTIES

Verzamelen & Herkennen

Drag & drop van PDF en e-mail

Automatisch importeren uit map / e-mail

De beste herkenning door SMART-OCR

Ondersteuning meerdere administraties

 

Boeken & Verwerken

Document controleren en valideren

2-way integratie met je ERP en processen

Automatisch herkennen van regels

Bonnen koppelen

Matching

 

Beoordelen & Goedkeuren (Workflow)

Documenten rondsturen

Inzicht in voortgang van workflowproces

 

Voor workflow gebruikers

Goedkeuren via browser of app

Advies vragen, goedkeuren, parkeren, etc.

 

Ondersteuning

Support, via klantportaal en telefonisch

Updates van de software

ocr-cloud@2x

_

 

 

_

 

 

 

 

 

_

 

 

 

_

WV-client@2x

_

 

_

 

 

 

_

 

 

 

_

WV-workflow@2x

_

 

_

 

_

 

 

 

_

Wij koppelen met verschillende ERP systemen

WhiteVision koppelt met onderstaande ERP systemen om inkomende documenten snel digitaal verwerken. Werk eenvoudiger en bespaar tijd met de OCR software van WhiteVision.
WhiteVision sluit aan op de diverse administratieve systemen.

Bekijk ERP koppelingen