Producten van WhiteVision gewaardeerd met een 8,2

Algemeen / 31 augustus 2015

Wij geloven dat het altijd efficiënter kan! Om in kaart te kunnen brengen wat belangrijk is voor onze klanten, sturen wij onze klanten een klanttevredenheidsonderzoek. Graag delen wij de resultaten van het afgelopen halfjaar met u.

In het klanttevredenheidsonderzoek vragen wij klanten hun ervaringen met onze software te delen. Zo vragen wij onder andere wat het werken met de oplossing klanten oplevert en wat zij sterke en zwakke punten van de software vinden.

Op de vraag wat werken met de oplossingen van WhiteVision de medewerker en het bedrijf oplevert, werden de volgende antwoorden het meest gegeven:

  1. Tijdsbesparing
  2. Inzicht (waar facturen zich bevinden / documenten zijn eenvoudig terug te zoeken)
  3. Minder fouten in de administratie

Ook de verminderde papierwinkel werd als groot voordeel genoemd. Veel klanten starten met een aantal basis-functies, waarna de oplossing steeds verder wordt uitgebouwd. Door de verdere optimalisatie kon bij veel klanten steeds meer voordeel en efficiëntie worden bereikt.

100% aanbeveling, altijd ruimte voor verbetering

Alle respondenten hebben aangegeven de oplossingen van WhiteVision misschien, of zeker aan te bevelen aan andere organisaties. Daarnaast werd de flexibiliteit van WhiteVision als organisatie en de kennis van de consultants als erg positief ervaren.

Ook de minder sterke punten zijn verzameld en geëvalueerd. Verbetering valt te behalen met betrekking tot de licentie-structuur en het supportproces. Het laatste punt is inmiddels sterk verbeterd. Lees hieronder meer over de verbeteringen. Alle overige punten zijn gebundeld en zullen waar mogelijk worden uitgevoerd.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen

"WhiteVision heeft ons geholpen in het optimaliseren van het proces van verwerken van inkoopfacturen. Na 3 maanden zijn de eerste effecten al duidelijk zichtbaar en zijn wij in staat om meer inkoopfacturen (ca 35%) te verwerken met dezelfde bezetting, waarbij de kwaliteit van het proces sterk is verbeterd!"

Stefan Verkade
Ooms Civiel
Support-proces gewaardeerd met een 7,2

Ook het support-proces van WhiteVision wordt gemonitord door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. De support-afhandeling scoort gemiddeld een 7,2. Alle feedback is verzameld en geëvalueerd en heeft als input gediend voor het nieuwe WhiteVision Klantportaal. Wilt u meer weten over dit portaal? Lees het hier.

Heeft u opmerkingen of andere feedback?

Wij zijn trots op de gemiddelde scores en zullen er alles aan doen om de klanttevredenheid hoog te houden. Heeft u feedback of andere opmerkingen over onze oplossingen? Wij horen het graag. U kunt uw opmerkingen mailen naar marketing@whitevision.nl of contact met ons opnemen via 076-5607820.