E-mail handler

Als je op de financiële administratie werkt is het een grotere klus om de inkomende e-mail berichten te bewerken voordat je ze automatisch kunt inlezen in je  OCR of Workflow oplossing. De E-mail handler splitst, combineert en verplaatst bijlagen of berichten automatisch zodat jij tijd hebt voor belangrijke dingen.

gratis offerte

E-mail handler

Werk je op de financiële administratie dan is het best een klus om alle inkomende E-mail berichten te bewerken zodat ze (automatisch) kunnen worden verwerkt met bijvoorbeeld een OCR of Workflow oplossing. De E-mail handler kijkt naar de mailbox waar je leveranciers de facturen naartoe sturen, (jouw inbox “inkomende facturen”). Op basis van slimme logica bewerkt en sorteert de E-mail handler de ontvangen mail (bijvoorbeeld combineren of splitsen bijlagen of  apart houden van herinneringen/mailberichten die geen facturen zijn). Hierdoor kunnen facturen die je per mail ontvangt volledig automatisch worden verwerkt.

E-mail handler

Eenvoudig in gebruik

De E-mail handler werkt in jouw eigen outlook omgeving en is eenvoudig te gebruiken.

  1. Meld je aan via de website.
  2. Vul de gegevens in van je mailaccount en wijs de mappen aan waar het systeem naar moet kijken.
  3. Druk op start en de E-mail handler gaat voor je aan de slag.

Veelgestelde vragen

E-mail handler

Hoe leert het systeem?

  1. Als een mail al bekend is in het systeem wordt deze op de juiste manier voorbewerkt.
  2. Weet het systeem niet wat te doen, dan wordt met mail gemarkeerd met een vlaggetje. Train deze mail door hem in Outlook naar een van trainingsmappen te slepen.
  3. De mail wordt nu getraind én verwerkt en de volgende keer dat je een bericht van deze afzender ontvangt hoef je niets meer te doen.

gratis offerte

E-mail handler

De voordelen

  • E-mailberichten worden automatisch klaar gezet om in te lezen in je OCR of Workflow systeem.
  • Inkomende E-mailfacturen worden automatisch verwerkt, ook buiten kantoortijden.
  • Eenvoudig in configuratie én gebruik.
  • Het systeem ‘leert’ automatisch van jou en de gebruikerscommunity.
  • Geen extra hard of software nodig.

Wij koppelen met verschillende ERP systemen

WhiteVision koppelt met onderstaande ERP systemen om inkomende documenten snel digitaal verwerken. Werk eenvoudiger en
bespaar tijd met WhiteVision. WhiteVision sluit aan op de diverse administratieve systemen.