Bereken je tijdbesparing met Centric


Wat is de verdeling van de inkoopfacturen?

Efficiënter inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software van Centric?

Wil je snel en moeiteloos inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software van Centric? Met WhiteVision werk je gemakkelijk en bespaar je tijd. Zo houd je voldoende uren over om leukere werkzaamheden op te pakken die meer waarde toevoegen voor de organisatie.

Haal alles uit je Alert-software: inkoopfacturen verwerken met WhiteVision

Werk je met de Alert-software van Centric? En wil je het proces van inkoopfacturen verwerken vergemakkelijken met een efficiënte oplossing? WhiteVision biedt uitkomst. Met onze oplossing verwerk je inkoopfacturen én andere inkomende documenten snel en eenvoudig binnen jouw bestaande pakket.
Natuurlijk ervaar je als gebruiker van Alert-software al dat jouw pakket veel tijdbesparing en verlichting oplevert. Maar weet je ook dat je inkomende documenten razendsnel digitaal kunt verwerken met onze koppeling? De oplossingen van WhiteVision zijn speciaal ontwikkeld om ervoor te zorgen dat jij als gebruiker van Alert-software efficiënter kunt werken. De mogelijkheden zijn zeer divers: van OCR en scan en herken tot matching en workflowsoftware. Daarmee wordt inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software wel héél eenvoudig.

Haal alles uit je Alert-software

Werk je met de Alert-software van Centric? En wil je het proces van inkoopfacturen verwerken vergemakkelijken met een efficiënte oplossing? WhiteVision biedt uitkomst. Met onze oplossing verwerk je inkoopfacturen én andere inkomende documenten snel en eenvoudig binnen jouw bestaande pakket.

Veel tijdbesparing en verlichting

Natuurlijk ervaar je als gebruiker van Alert-software al dat jouw pakket veel tijdbesparing en verlichting oplevert. Maar weet je ook dat je inkomende documenten razendsnel digitaal kunt verwerken met onze koppeling?

De oplossingen van WhiteVision

De oplossingen van WhiteVision zijn speciaal ontwikkeld om ervoor te zorgen dat jij als gebruiker van Alert-software efficiënter kunt werken. De mogelijkheden zijn zeer divers: van OCR en scan en herken tot matching en workflowsoftware. Daarmee wordt inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software wel héél eenvoudig.

Inkoopfactuurverwerking binnen je Alert-software: 3 pakketten

Digitaal inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software? Met WhiteVision doe je dit in een handomdraai. Wij bieden 3 pakketten waarmee je dit proces kunt vergemakkelijken. Welk pakket sluit aan op jouw behoeften?

Wil je facturen sneller inboeken in jouw Alert-software? En verwerk je jaarlijks minimaal 100 facturen? Dan is dit instappakket al rendabel.

Het proces van inkoopfacturen verwerken kan een stuk gemakkelijker verlopen. Met onze laagdrempelige oplossing ‘OCR in de Cloud’ kun je inkomende facturen voorzien van een boekingsvoorstel. Hierna kunnen deze – samen met de pdf-bijlage – eenvoudig worden ingelezen in je Alert-software. Gegevens overtypen is niet nodig en het plaatje van de factuur is automatisch in je Alert-software beschikbaar. Kortom, de benodigde administratieve handelingen verminderen drastisch in aantal. Deze basisoplossing maakt, evenals onze overige oplossingen, gebruik van SMART-OCR – oftewel, de best mogelijke herkenning in de markt.

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software met OCR in de Cloud: wat zijn de voordelen?

  • Snelle en eenvoudige implementatie
  • Nooit meer handmatig facturen invoeren
  • Hoge herkenning door SMART-OCR
  • Pdf-bijlage wordt automatisch gekoppeld aan de boeking

Download factsheet

Inlezen of scannen

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software? Dat begint met het eenvoudig inlezen van digitale en e-mailfacturen. Als je papieren inkoopfacturen ontvangt, worden deze gescand.

Automatische herkenning met SMART-OCR

Factuurgegevens worden automatisch herkend. Daarna wordt er een voorstelboeking klaargezet zonder dat jij hier iets voor hoeft te doen.

Inlezen van de boeking in je Alert-software

Nadat de voorstelboeking is ingelezen in je Alert-software, is deze direct compleet en beschikbaar mét plaatje. Het is mogelijk om de workflow te initiëren binnen je Alert-software.

Wil je inkoopfacturen sneller boeken? Wij bieden je een krachtige combinatie: slimme herkenningstechnieken plús de WhiteVision Client.

Maak het proces van inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software nóg efficiënter met de WhiteVision Client. Andere inkomende documenten kun je ook prima toevertrouwen aan de oplossing.

De combinatie van een volledig geïntegreerde pdf-viewer en handige grafische functies maakt dat je facturen voortaan nog sneller kunt boeken. De WhiteVision Client zorgt ervoor dat je een factuur eenvoudig kunt coderen door bepaalde kenmerken – zoals de omschrijving of individuele regels – aan te klikken. Dit maakt het overtypen van gegevens overbodig. Krijg je veel facturen per e-mail binnen? Dan bespaar je nog meer tijd met de WhiteVision Client, die je mailbox(en) automatisch uitleest. Daarnaast is het mogelijk om zelf je OCR te optimaliseren. Met deze oplossing leveren we namelijk standaard een trainingsfunctie mee.

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software met de WhiteVision Client: wat zijn de voordelen?

  • Nog sneller boeken binnen je Alert-software
  • Pdf-bijlagen worden automatisch aan de boeking gekoppeld
  • Facturen worden automatisch uitgelezen uit e-mails
  • Hoge herkenning via SMART-OCR

Download factsheet

Inlezen of scannen

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software? Dat begint met het eenvoudig inlezen van digitale en e-mailfacturen. Als je papieren inkoopfacturen ontvangt, worden deze gescand.

Automatische herkenning met SMART-OCR

Factuurgegevens worden automatisch herkend. Daarna wordt er een voorstelboeking klaargezet zonder dat jij hier iets voor hoeft te doen.

Supersnel boeken met de WhiteVision Client

Inkoopfacturen verwerken in een handomdraai? Dat kan met de krachtige WhiteVision Client. Je profiteert van slimme technieken die het boeken eenvoudiger maken. Het resultaat: een volledige boeking plús plaatje in jouw Alert-software.

Wil je inkoopfacturen verwerken met behulp van een oplossing die factuurregels geheel automatisch herkent? Gebruik dan de WhiteVision Client mét regelherkenning.

Het Professional pakket biedt alle voordelen en functionaliteiten van het Extended pakket, waaronder aanklikken in plaats van typen, e-mails volledig automatisch inlezen en trainen. Met het Professional pakket bespaar je echter nog meer tijd wanneer je inkoopfacturen boekt en verwerkt die worden opgesplitst door een groot aantal regels. Dit wordt mogelijk gemaakt door de toevoeging van regelherkenning.

Daarnaast biedt het pakket andere interessante opties. Zo kun je vanuit een en hetzelfde pakket automatisch de btw verdelen, automatisch verbijzonderen en een transitorische post aanmaken.

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software: wat zijn de voordelen van de WhiteVision Client met regelherkenning?

  • Boek facturen nóg sneller
  • Automatische koppeling van de pdf-bijlage aan de boeking
  • Automatische uitlezing van facturen uit e-mails
  • Herkenning van factuurkop én –regels door SMART-OCR
  • Veel extra modules, waaronder de Workflow en serviceaanvragen

Download factsheet

Inlezen of scannen

Inkoopfacturen verwerken binnen je Alert-software? Dat begint met het eenvoudig inlezen van digitale en e-mailfacturen. Als je papieren inkoopfacturen ontvangt, worden deze gescand.

Automatische herkenning, óók van factuurregels

Factuurgegevens worden automatisch herkend, waarna er een voorstelboeking wordt klaargezet. Jij hoeft hiervoor geen enkele handeling te verrichten.

Supersnel boeken met de WhiteVision Client

Inkoopfacturen verwerken in een handomdraai? Dat kan met de krachtige WhiteVision Client. Je profiteert van slimme technieken die het boeken eenvoudiger maken. Het resultaat: een volledige boeking plús plaatje in jouw Alert-software.

Werk efficiënter met de aanvullende modules voor WhiteVision Client:

Advanced Training

Deze module bevat functionaliteiten om het automatisch verwerken van facturen nóg verder te vereenvoudigen.
Bekijk module

Matching

Automatische matching van de inkoopfacturen met de bestellingen.
Bekijk module

Postverwerking

Met de oplossing van WhiteVision kunt u post eenvoudig digitaliseren, rondsturen en archiveren
Bekijk module

Vraag gratis demo aan

Wil je weten welk pakket en aanvullende modules het beste bij jouw organisatie passen? Vraag dan onze gratis demo aan. Een van onze collega’s komt geheel vrijblijvend langs. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op!

Gratis demo

Zij gingen u voor

Wij koppelen met verschillende ERP systemen

WhiteVision koppelt met onderstaande ERP systemen om inkomende documenten snel digitaal verwerken. Werk eenvoudiger en bespaar tijd met WhiteVision.
WhiteVision sluit aan op de diverse administratieve systemen.

Bekijk ERP koppelingen