Tijdsbesparing tips?

Workflow-oplossing voor kleinere organisaties: ook jíj kunt je werkprocessen optimaliseren!

Mobiliteit en digitalisering nemen constant toe en in de huidige economie wordt menselijke arbeid steeds schaarser, wat het vinden van de juiste mensen een uitdaging maakt. Binnen dit klimaat zien wij dat er onder kleinere organisaties een groeiende behoefte is aan workflowoplossingen. Logisch, want ook (of júist) als kleinere organisatie moet je je werkprocessen optimaliseren. Daarom is het essentieel om oplossingen te vinden die bepaalde terugkerende handelingen automatiseren. Zo maak je administratief werk immers laagdrempeliger, eenvoudiger en efficiënter. De vraag is: hoe vind je goede, betaalbare oplossingen die je écht verder helpen?

Laagdrempelige oplossing, zelfde technieken

Misschien benader je eerst de leverancier van je administratieve systeem om te kijken of deze je verder kan helpen. Maar hoewel veel financiële systemen een geïntegreerde workflowoplossing hebben, is de drempel voor kleinere organisaties vaak toch te hoog om daarvan gebruik te gaan maken.

Al jaren merken wij dat onze klanten veel baat hebben bij onze Workflow-software. Wat is nu precies de kracht van deze oplossing? Simpel: het systeem presenteert zeer duidelijk het plaatje in combinatie met de gegevens van de factuur, voegt bijlages toe en biedt de gebruiker een hele makkelijke en vriendelijke omgeving. Onze hamvraag: hoe maken we dit systeem óók beschikbaar voor kleinere organisaties?

Een jaar of 5 geleden hebben wij een belangrijke stap op dit gebied gezet. We realiseerden ons dat onze OCR-oplossing het werk op de financiële administratie efficiënter en gemakkelijker kon maken, maar voor kleinere bedrijven was de (financiële) drempel soms te hoog om ermee te starten. Daarom bedachten we een laagdrempelige oplossing die gebruikmaakt van dezelfde geavanceerde technieken die voor de grotere klanten worden ingezet. Deze oplossing noemden we ‘OCR in de Cloud’.

Van Workflow-software naar Workflow in de Cloud

Nu introduceren we ‘Workflow in de Cloud’: onze krachtige workflow-tool, online beschikbaar via een SaaS-model. Dit betekent dat je bij WhiteVision een compleet systeem kan afnemen voor het verwerken van inkoopfacturen: lees facturen in vanuit je mailbox, profiteer van herkenning via SMART-OCR, routeer en accordeer je facturen digitaal met Workflow in de Cloud en bied ze aan in je financiële systeem. Je kunt deze basisoplossing met heel weinig inspanning (binnen één dag) inzetten, terwijl zij toch rijk is aan functies (de community telt bijna 13.000 gebruikers!). Bovendien hoef je geen investering te doen in soft- of hardware, omdat je gebruikmaakt van een online dienst.

Efficiëntieslag maken met Workflow in de Cloud?

Wil jij eindelijk af van het vele handmatige werk rondom de verwerking van inkoopfacturen? Zoek je een eenvoudige oplossing die zich heeft bewezen en die je snel kunt implementeren? Lees hoe een goede workflow eruitziet of neem direct contact met ons op om te zien hoe Workflow in de Cloud werkt!

 

Meer weten?

Onze meest gelezen blogs

Alleen voor multinationals?

Inkoopfacturen digitaal verwerken:
niet alleen voor multinationals!

lees blog

Wil jij ook tijd besparen in 2019?

In vijf stappen naar een effectieve administratie!

lees blog

Stapel papieren of stapel E-mails?

De E-mail-handler maakt een eind aan het handmatige voorwerk.

lees blog