Zo verwerk jij de inkoopfacturen digitaal in jouw Solera-software!
In de autoschadeherstelbranche gaat ontzettend veel activiteit om. Schades moeten steeds sneller en makkelijker hersteld worden zodat de consument zo min mogelijk last hiervan ondervindt. Dit betekent dat het afhandelen van de schadedossiers, al dan niet met de verzekeraar, nog sneller en efficiënter moet verlopen. Voor de betrokken partijen is het een steeds grotere uitdaging om al het werk gedaan te krijgen. Daarom is het belangrijker dan ooit om zo efficiënt mogelijk te werken. Zo kun je je productiviteit immers optimaliseren.
Tijdens het webinar ‘WhiteVision software i.c.m. Solera’ geven we een demonstratie van onze software en laten we zien hoe andere bedrijven inkomende facturen verwerken. Onze software elimineert veel handmatige handelingen, die je normaal in Solera moet doen om een factuur te koppelen aan een schadedossier en een boeking.
Niet alleen de facturen loggen in het schadedossier, maar ook het afhandelen van de facturen zelf komen aan bod. Hiernaast laten we zien hoe je makkelijk een factuur digitaal rond kan sturen ter accordering. Dit allemaal locatie-onafhankelijk via je mobiel, laptop of tablet.