Whitepaper facturen automatisch verwerken
Whitevision helpt je graag op weg met automatische factuurverwerking. Wij begrijpen dat het opboksen tegen de constant binnenkomende mails in je facturen-mailbox een tijdrovende taak is. Benieuwd hoe je in 5 stappen tot dé oplossing komt? We vertellen het je in ons whitepaper ‘Facturen automatisch verwerken: hoe coördineer je de stroom?’ Hierin lees je ook of automatische factuurverwerking écht mogelijk is en of de stroom aan berichten in je inkoopfacturen-mailbox zonder menselijke inspanning kan worden verwerkt.
Download whitepaper
Herken jij de volgende problemen?
- Het bewaken en afhandelen van e-mails in de inkoopfacturen-mailbox is een omvangrijke en weinig uitdagende klus;
- Het verwerken van spamberichten en niet-facturen (zoals betalingsherinneringen) kost je extra tijd;
- Je hebt een systeem ontwikkeld (al dan niet in Outlook) om inkomende berichten sneller voor te bewerken, maar dat is niet vergelijkbaar met geheel automatische factuurverwerking;
- Door je overvolle inkoopfacturen-mailbox zou je soms het liefst terug willen naar het tijdperk van papieren facturen, maar je wéét dat zo’n achteruitgang geen optie is.
In 5 stappen naar een gecoördineerde stroom: hoe helpt dit whitepaper jou?
Volledig automatische factuurverwerking zou vandaag de dag eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn. In dit whitepaper laten we zien hoe je in 5 stappen een gedegen fundering legt voor het coördineren van de stroom aan inkomende berichten in je facturen-mailbox. We geven antwoord op prangende vragen, zoals:
- Hoe zorg je ervoor dat digitale facturen altijd op de juiste plek binnenkomen?
- Wat kun je doen om inkoopfacturen op efficiënte wijze te sorteren?
- Op welke manier ga je om met risico’s, fouten en uitzonderingen?
Is het mogelijk om na een weekend of vakantie een leeg postvak aan te treffen, zodat je meteen andere taken kunt oppakken?