Whitepaper efficiënter werken in flex- en schoonmaakbranche
Met het whitepaper ‘Efficiënter werken in de flex- en schoonmaakbranche!’ helpt Whitevision je graag op weg bij het optimaliseren van je administratieve processen. Aan de hand van 7 concrete tips kun je vanuit de financiële administratie bijdragen aan een efficiëntieverbetering in je gehele proces.
Download whitepaper
Kamp jij met een van deze problemen?
- De controle van gefactureerde werkzaamheden verloopt moeizaam, mede door de fysieke afstand tussen jou en je collega’s;
- Je worstelt met de vastlegging en het creëren van inzicht wanneer je werkt met een tussenpersoon of uitzendbureau;
- Het voeren van de administratie is complex door een bedrijfsstructuur met meerdere bv’s;
- Snelheid is geboden waardoor je als financieel administratief medewerker meer onder druk komt te staan;
Administratieve processen optimaliseren in de schoonmaak: hoe helpt het whitepaper jóu?
In dit whitepaper biedt Whitevision nuttige, praktische tips voor het efficiënter werken in de flex- en schoonmaakbranche. Na het lezen ervan kun je direct stappen nemen om je administratieve processen te optimaliseren. Het whitepaper geeft onder meer antwoord op de vragen:
- Wat zijn de verbeterpunten binnen je administratieve processen?
- Hoe stap je over op het volledig digitaal verwerken van inkoopfacturen?
- Op welke wijze communiceer je naar je leverancier hoe deze de benodigde gegevens bij je moet aanleveren?
- Hoe archiveer je inkoopfacturen op efficiënte wijze in je financiële systeem?
- Wat levert het implementeren van een betrouwbare workflow je op?
Download het whitepaper nu en ga binnen de kortste keren aan de slag met het optimaliseren van je administratieve processen.