Tijdsbesparing tips?

Ontdek de voordelen van OCR-software
voor de flex- en schoonmaakbranche

 

Met het whitepaper ‘Efficiënter werken in de flex- en schoonmaakbranche!’ helpt WhiteVision je graag op weg bij het optimaliseren van je administratieve processen. Aan de hand van 7 concrete tips kun je vanuit de financiële administratie bijdragen aan een efficiëntieverbetering in je gehele proces.

Kamp jij met een van deze problemen?

 

  • De controle van gefactureerde werkzaamheden verloopt moeizaam, mede door de fysieke afstand tussen jou en je collega’s;
  • Je worstelt met de vastlegging en het creëren van inzicht wanneer je werkt met een tussenpersoon of uitzendbureau;
  • Het voeren van de administratie is complex door een bedrijfsstructuur met meerdere bv’s;
  • Snelheid is geboden waardoor je als financieel administratief medewerker meer onder druk komt te staan;

Download whitepaper

 

Laat je contactgegevens achter en ontvang het whitepaper direct per e-mail.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Administratieve processen optimaliseren in de schoonmaak: hoe helpt het whitepaper jóu?

 

In dit whitepaper biedt WhiteVision nuttige, praktische tips voor het efficiënter werken in de flex- en schoonmaakbranche. Na het lezen ervan kun je direct stappen nemen om je administratieve processen te optimaliseren. Het whitepaper geeft onder meer antwoord op de vragen:

  • Wat zijn de verbeterpunten binnen je administratieve processen?
  • Hoe stap je over op het volledig digitaal verwerken van inkoopfacturen?
  • Op welke wijze communiceer je naar je leverancier hoe deze de benodigde gegevens bij je moet aanleveren?
  • Hoe archiveer je inkoopfacturen op efficiënte wijze in je financiële systeem?
  • Wat levert het implementeren van een betrouwbare workflow je op?

Download het whitepaper nu en ga binnen de kortste keren aan de slag met het optimaliseren van je administratieve processen.