Koppel je financiële proces aan de bouwplaats

 

Met het whitepaper ‘Efficiënter werken in de bouw!’ helpt WhiteVision je graag op weg bij het optimaliseren van je administratieve processen. Aan de hand van 7 concrete tips kun je vanuit de financiële administratie bijdragen aan een efficiëntieverbetering in je gehele bouwproces.

Kamp jij met een van deze problemen?

 

  • Het bestelproces van goederen is zó complex – mede door de fysieke afstand – dat het zich moeilijk administratief laat vangen;
  • De controle van inkoopfacturen verloopt moeizaam, omdat je zelf niet op de bouwplaats rondloopt;
  • De financiële bewaking bij projecten is complex – de vastlegging in het administratieve systeem ligt in jouw handen;
  • Je worstelt met de vastlegging en het creëren van inzicht wanneer je collega’s in bouwteams werken.

Download whitepaper

 

Laat je contactgegevens achter en ontvang het whitepaper direct per e-mail.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Administratieve processen optimaliseren in de bouw: hoe helpt het whitepaper jóu?

 

In dit whitepaper biedt WhiteVision nuttige, praktische tips voor het efficiënter werken in de bouw. Na het lezen ervan kun je direct stappen nemen om je administratieve processen te optimaliseren. Het whitepaper geeft onder meer antwoord op de vragen:

  • Wat zijn de verbeterpunten binnen je administratieve processen?
  • Hoe stap je over op het volledig digitaal verwerken van inkoopfacturen?
  • Op welke wijze communiceer je naar je leverancier hoe deze de benodigde gegevens bij je moet aanleveren?
  • Hoe archiveer je inkoopfacturen op efficiënte wijze in je financiële systeem?
  • Wat levert het implementeren van een betrouwbare workflow je op?

Download het whitepaper nu en ga binnen de kortste keren aan de slag met het optimaliseren van je administratieve processen.