Tips ontvangen?

Whitepaper efficiënter werken op de financiële administratie

Whitepapers 2018

Zeven tips om tijd en kosten te besparen

 

Als financiële administratie zit je vaak tussen twee vuren. Enerzijds wil je je werkzaamheden zo nauwkeurig mogelijk uitvoeren. Anderzijds beschouwt de organisatie waar je werkt, jouw afdeling vooral als een must; een kostenpost waarvan het positieve resultaat pas op de lange termijn zichtbaar is. Om die reden wil menig bedrijf met zo min mogelijk inspanning een zo betrouwbaar mogelijke administratie voeren. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Kamp jij met een of meerdere van de volgende knelpunten?

  • Het is lastig om overzicht te houden omdat de aanlevering van facturen via diverse kanalen verloopt;
  • Het voeren van de administratie is complex door een bedrijfsstructuur met meerdere bv’s;
  • Je hebt last van vertragingsproblemen door fysieke afstand tussen jouw en je collega’s bij meerdere vestigingen;
  • Snelheid is geboden waardoor je als financieel administratief medewerker meer onder druk komt te staan;

Administratieve processen optimaliseren: hoe helpt het whitepaper jóu?

In dit whitepaper biedt WhiteVision nuttige en praktische tips om de werkprocessen binnen jouw afdeling te optimaliseren. Na het lezen ervan kun je direct stappen nemen om tijd en kosten te besparen. Het whitepaper geeft onder meer antwoord op de vragen:

  • Wat zijn de verbeterpunten binnen je administratieve processen?
  • Hoe kun je zorgen voor een compleet gegevensbestand in je financiële systeem?
  • Op welke wijze communiceer je naar je leverancier hoe deze de benodigde gegevens bij je moet aanleveren?
  • Wat levert het implementeren van een betrouwbare workflow je op?

Download het whitepaper nu en ga binnen de kortste keren aan de slag met het optimaliseren van je administratieve processen.

 

Download whitepaper

Laat je contactgegevens achter en ontvang het whitepaper direct per e-mail.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.