Liever minder tijd besteden aan controles en mutaties? Optimaliseer je proces!
Als je in je organisatie met bestellingen werkt, ontvang je regelmatig orderbevestigingen die je wilt vergelijken met de inkooporders. Tijdens dit (veelal handmatige) proces signaleer je afwijkingen zoals verschillen in prijs, aantallen, afwijkende leverdata en onverwachte kosten. Het is vaak veel werk om deze wijzigingen te corrigeren in je ERP- systeem. Je controleert regel voor regel waar de afwijkingen zitten en dat is een tijdrovende klus. Zeker omdat geen orderbevestiging qua lay-out hetzelfde is.
Met het webinar ‘Orderbevestigingen automatisch inlezen’ zie je hoe dit eenvoudiger kan. We demonstreren – met behulp van onze software – het hele proces. Van het uitlezen en herkennen van orderbevestigingen uit de mailbox tot aan het automatisch signaleren van afwijkingen met de bestelling of inkooporder. De documenten worden automatisch gekoppeld, zodat ze als set het systeem in kunnen en zichtbaar worden in je ERP-systeem.
Zo heb je tijdig inzicht in afwijkingen, houd je grip op je communicatie en planning binnen de organisatie én zorg je voor een betrouwbare administratie.