Nu 2022 voor de deur staat, is het traditiegetrouw tijd voor een terug- en vooruitblik met Frank. Hoe zag het afgelopen jaar eruit? En wat heeft 2022 voor ons in petto?
- Toepassingen
- Facturen digitaal verwerken
- Accorderen / fiatteren
- E-factureren
- Orderbevestigingen
- Serviceorders
- Koppelen van bonnen
- Personeelsdossiers
- Software functies
Terug- en vooruitblik met Frank: “De innovaties en groei van het afgelopen jaar vormen hét fundament voor 2022”
“De WhiteVision Smartphone App sluit perfect aan op onze missie”
In de blog van vorig jaar beloofde Frank om stevig te blijven investeren in partnerships én in de producten van WhiteVision. “Het is altijd even spannend als je een jaar verder de balans opmaakt en jezelf langs de meetlat legt,” zegt Frank. Maar gelukkig kan hij concluderen dat er in 2021 mooie ontwikkelingen zijn geweest.
Frank: “Qua innovaties springt de WhiteVision Smartphone App er het meest uit. Deze sluit perfect aan op onze missie om saai, repeterend, eentonig werk de wereld uit te helpen. Zo biedt de app veel makkelijke functies voor de medewerker van de financiële administratie. Denk aan het zelflerende karakter en de ondersteuning vanuit de gebruikerscommunity, maar ook allerlei slimme functies die je helpen facturen eenvoudig te boeken. Daarnaast kunnen collega’s facturen heel makkelijk goedkeuren via de app. Ook is het mogelijk om input te geven of advies te vragen omtrent een factuur.”
Dat je de app eenvoudig kan gebruiken vanuit iedere plek en op elk moment, vindt Frank vanzelfsprekend voor een A-merk: “We hebben veel tijd gestopt in de ergonomie en gebruiksvriendelijkheid. Nu veel klanten de app gebruiken, krijgen we daar positieve reacties op.” Maar ook andere features vallen in goede aarde: “Middels de archieffunctie kan je heel makkelijk terugbladeren in reeds gefiatteerde facturen of andere documenten. En met de scanfunctie scan je in een handomdraai documenten die uit meerdere pagina’s bestaan.”
Misschien wel het meest flexibele aspect is dat je de app óók kan gebruiken zonder WhiteVision-licentie. “Als je regelmatig documenten scant met een smartphone, biedt de app uitkomst!”
“Nieuwe koppelingen zorgen voor nóg meer waarde”
Een andere innovatie die WhiteVision heeft gedaan, is het doorvoeren van nieuwe koppelingen. Frank: “Onze SMART E-mail handler, OCR-software en workflow-oplossing elimineren repetitief werk op een effectieve manier. Maar de echte waarde voor de financieel-administratief medewerker wordt zichtbaar via de koppeling. Want hoe slimmer die is, hoe minder werk je hebt om een inkomend document te verwerken. En op dat vlak hebben we in 2021 weer veel ontwikkelingen doorgemaakt. We kunnen nu bijvoorbeeld koppelen met nóg meer ERP-systemen.”
Gestage groei, uitbreiding en hoge klantbeoordelingen”
De continue doorontwikkeling van WhiteVision heeft zich in het afgelopen jaar wederom vertaald in een tastbare groei. “We hebben in 2021 zo’n 200 nieuwe klanten mogen verwelkomen,” vertelt Frank. “Ons klantenbestand blijft dus gestaag groeien.”
Voor WhiteVision betekent dit ook iets anders: “Om onze klanten te helpen en de systemen up-to-date te houden, blijven we investeren in mensen. Ons supportteam speelt daarin een cruciale rol. Dit fungeert namelijk als een mooie kweekvijver voor het klaarstomen van nieuwe collega’s. Binnen het supportteam leren zij ons bedrijf, de materie en onze klanten kennen. Van daaruit kunnen ze doorstromen naar andere teams. Het bieden van zulke kansen hoort in mijn visie bij het topwerkgeverschap.”
In het afgelopen jaar heeft WhiteVision zich ook verdiept in klantbeoordelingen: “Wij hebben klanten actief gevraagd hoe zij ons vinden presteren. Als eigenaar van WhiteVision ben ik natuurlijk heel trots dat de beoordelingen op een zeer hoog niveau liggen. Zo heeft 97 procent aangegeven buitengewoon goed geholpen te zijn. En bijna 90 procent van onze klanten vindt dat onze oplossing daadwerkelijk bijdraagt aan het eenvoudiger afhandelen van documenten. De bespaarde tijd zetten zij ook nog eens in voor het verbeteren van processen, het uitvoeren van analyses en het doen van controles. En dat is precies wat wij dag in, dag uit voor onze klanten willen bereiken.”
Maar WhiteVision zou WhiteVision niet zijn als we niet het hoogste doel nastreven: “Binnen de support- en consultancyteams is momenteel een vriendschappelijke competitie gaande — beide teams werken hard om de meeste en beste beoordelingen binnen te halen!”
“Drie ontwikkelingen zullen veel aandacht krijgen in 2022”
Nu 2021 op zijn einde loopt, kijkt Frank ook graag even in de glazen bol. Voor 2022 voorziet hij drie belangrijke ontwikkelingen: “Allereerst zullen we e-facturen verder integreren binnen de WhiteVision-oplossing. We zien dat een groot deel van de facturen die op onze omgeving worden aangeboden, inmiddels ook voorzien zijn van een XML-bestand. Daarom zijn we nu gestart met een campagne waarin we duidelijk maken dat je XML-facturen natuurlijk ook gewoon met WhiteVision kan verwerken.”
Verder gelooft Frank dat WhiteVision in 2022 concrete stappen zal zetten omtrent het verwerken van andersoortige documenten: “We zien dat klanten blij zijn met het automatiseren van de factuurverwerking en de oplossing graag willen uitbreiden. Ik verwacht dan ook dat we steeds meer zullen bewegen naar een oplossing die allerlei inkomende documenttypes zal verwerken. Denk aan opdrachtbevestigingen, certificaten en post.”
Ten slotte zal WhiteVision oplossingen in toenemende mate verder geschikt maken voor het gebruik met een browser: “In een aantal markten deden we dit al, maar we zien dat de behoefte hieraan zich nu over de hele breedte doorzet. Het boeken en verwerken van documenten zal steeds meer verschuiven richting een app of browser, omdat de technologie op dit gebied inmiddels zo vergevorderd is dat we ook hier een optimale gebruikerservaring kunnen realiseren. In 2022 zal dit voor veel gebruikers zichtbaar worden.”
“In 2022…”
“… hoop ik dat we ons nieuwe kantoor écht kunnen gebruiken zoals we dit aanvankelijk bedoeld hebben. We willen klanten en partners naar Breda halen om kennis te delen, bijvoorbeeld in ons auditorium. Daarnaast heeft de operationele organisatie het benodigde fundament gelegd om op te schalen. Niet zozeer vanuit winstoogmerk, maar vooral vanuit onze missie om zoveel mogelijk organisaties in Nederland en daarbuiten te helpen — met onze oplossingen én onze expertise!”
Wil je weten hoe WhiteVision jou in 2022 kan helpen? Neem gerust contact met ons op. We bespreken de mogelijkheden graag met je — óók tussen kerst en Oud en Nieuw, want zoals gebruikelijk zijn we dan gewoon bereikbaar.
Meer weten?
Onderstaand is ook interessant voor je
Als eerste toegang tot exclusieve administratie tips?
- Ontvang adviezen om direct in de praktijk toe te passen
- Plus do's en don'ts voor toekomstbestendige digitale factuurverwerking
Onze oplossing
Kennis
Copyright © 2023 WhiteVision