Vorig jaar rond deze tijd blikte Frank vooruit op 2020. Destijds vertelde hij dat WhiteVision zich in het nieuwe jaar nóg meer zou inzetten om repeterend, eentonig werk de wereld uit te helpen. De belofte hield stand, maar kwam door de pandemie in een geheel ander daglicht te staan. Nu 2020 ten einde loopt en 2021 voor de deur staat, is het opnieuw tijd voor een terug- en vooruitblik met Frank. Hoe zag het afgelopen jaar eruit? En wat heeft het nieuwe jaar voor ons in petto?
“Gestage groei en nieuwe markten”
In 2020 is het klantenbestand van WhiteVision gegroeid met circa 180 klanten. Het volume van verwerkte documenten is sterk toegenomen. Hoe heeft WhiteVision een dergelijke groei kunnen bewerkstelligen in deze lastige tijd? “Wij hebben standaardintegraties en korte implementatietijden,” zegt Frank. “Bovendien bezitten onze consultants en medewerkers veel kennis, waardoor zij vragen van klanten snel en adequaat kunnen oplossen. Dit zijn overigens allemaal zaken die onze klanten en partners mogen verwachten van WhiteVision als merk.”
Steeds meer klanten kiezen dan ook voor de Extended– en Professional-oplossingen van WhiteVision. Frank: “Deze voegen nóg meer waarde toe. De gebruiker beschikt namelijk over meer functionaliteit om eentonig, repeterend werk te automatiseren.”
Als organisatie heeft WhiteVision in 2020 wederom nieuwe markten kunnen aanboren. “Organisaties in de facilitaire dienstverlening, autoschadeherstelbedrijven en woningbouwcorporaties vertrouwen sinds dit jaar ook op WhiteVision. In deze branches bieden onze slim toegespitste oplossingen, die zijn geïmplementeerd met bezieling, écht uitkomst.”