WhiteVision neemt per 1 september het ‘WhiteVision portaal’ in gebruik. Via het portaal kunnen vanaf heden supportvragen worden ingediend. Het portaal zal in de toekomst worden uitgebreid met extra functies.
Om support aan te vragen, vulden klanten van WhiteVision de afgelopen jaren het supportformulier op de website van WhiteVision in. Met trots kondigen wij aan dat, in plaats van het supportformulier op de website, vanaf 1 september het WhiteVision klantportaal in gebruik zal worden genomen.
Het klantportaal is mede ontworpen met behulp van feedback van onze klanten. Alle feedback, van aanvraag tot afhandeling van supportvragen, is verzameld en geëvalueerd en heeft als input gediend voor het nieuwe WhiteVision Klantportaal.
Functies van het WhiteVision Klantportaal
Via het portaal kunnen supportvragen worden ingediend en kan de status en voortgang van de lopende supportvraag worden gevolgd. Tevens kan de beheerder (van een organisatie) via het portaal persoons- en organisatiegegevens onderhouden. Alle klanten van WhiteVision zijn vooraf geïnformeerd over de wijzigingen en hebben inloggegevens ontvangen om op het WhiteVision klantportaal in te kunnen loggen.
Wat kunt u doen als u, of een van uw collega’s, een supportvraag heeft?
Nieuwe supportvragen kunnen per 1 september via het klantportaal worden ingediend. Verder verandert er aan de werkwijze en afspraken met betrekking tot supportvragen niets. Lopende supportvragen, die voor 1 september zijn ingediend, zijn niet via het klantportaal inzichtelijk en zullen volgens de oude werkwijze worden afgehandeld.
Heeft u vragen of problemen met inloggen?
Neem dan gerust contact met ons op via 076-5607820 of vul ons contactformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.