Tijdsbesparing tips?

Het gaat goed met WhiteVision. Dat betekent dat we hard werken om te blijven groeien en innoveren, maar ook dat we ons succes graag op verschillende manieren willen delen met de maatschappij, zodat het kan uitstralen op diverse goede doelen. Zo sponsorden wij de loop van Aart van Meerveld op de Alpe d’HuZes in Frankrijk. Een mooie actie waarover wij graag meer vertellen in deze blog.

Samenwerken op de lange termijn: belangrijk op álle fronten

Al sinds 2008 heeft WhiteVision een werkrelatie met RIVM, het bedrijf waar Aart 10 jaar werkzaam is geweest op de financiële administratie. Op een gegeven moment raakte directeur Frank de Wit in gesprek met Aart, die vertelde over zijn Stichting Zorgeloos Kind en de diverse sport-gerelateerde evenementen waaraan hij deelneemt. Eén ding werd snel duidelijk: ze zaten op dezelfde golflengte en zouden op de een of andere manier de handen ineenslaan.

Binnen WhiteVision hebben we veel bewondering voor de manier waarop Aart zijn hobby en talent, hardlopen, inzet om mensen te helpen die het veel minder hebben. Dit past ontzettend goed bij wie wij zijn en wat we willen. Ten eerste onderhouden we graag langdurige relaties met tevreden klanten en partners. Dit langetermijnkarakter van onze filosofie is onder meer voelbaar in het feit dat we onze oplossingen handmatig implementeren en blijvend ondersteunen bij onze klanten. Maar het betekent ook dat we het mooi vinden om ons te verbinden aan initiatieven die bijdragen aan een betere maatschappij. In de afgelopen 10 jaar hebben we Aart dan ook al meerdere keren gesponsord.

Daarnaast vindt WhiteVision het belangrijk om medewerkers te binden en boeien. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is momenteel een trend in de markt, maar wij hebben het áltijd een zeer belangrijk thema gevonden. Voor ons is het essentieel om dit ook binnen het team tastbaar te maken. Zo heeft een oud-collega ooit de marathon in Londen gelopen om geld op te halen voor een goed doel. En wij voelen ons stuk voor stuk betrokken bij initiatieven zoals dat van Aart.

“Net als ik koestert WhiteVision
langdurige relaties”

 

De Alpe d’HuZes-loop is een jaarlijks terugkerend evenement waar Aart al jaren aan meedoet. Van oudsher is het de bedoeling dat deelnemers fietsen, maar als fervente hardloper gaat Aart te voet. “Ik zal zo’n 4 tot 5 keer de berg op rennen,” vertelt hij. Hoewel er inmiddels meerdere hardlopers meedoen, is hij met 5 rondes en een ongeslagen snelheid nog steeds de recordhouder. Waarom Aart hier zo fanatiek aan meedoet? “De Alpe d’HuZes draait om een goed doel dat zeer specifieke onderzoeken naar kankerbestrijding ondersteunt. Dat is een onderwerp dat mij na aan het hart ligt.”

Jaren geleden kruiste het doel Aarts pad. “Via mijn eigen stichting kende ik een terminale jongen die een enorme Feyenoord-fan was. Toen hij op sterven lag, heb ik hem beloofd om de Alpe d’HuZes te beklimmen in een Feyenoord-shirt. Later heb ik hetzelfde voor een andere zieke jongen gedaan. Ik vond het evenement zó indrukwekkend dat ik er sindsdien – met uitzondering van 1 jaar – aan deelneem.”

Aart waardeert de steun vanuit WhiteVision enorm: “We hebben een wederzijds respect voor elkaar. Dat WhiteVision mij al zo lang steunt, is bijzonder. Net als ik koestert het langdurige relaties. Dat blijkt nu weer met het sponsorschap van mijn Alpe d’HuZes-loop. Ik heb WhiteVision van een klein bedrijf zien uitgroeien tot wat het nu is: een bloeiende, continu groeiende onderneming. Ook met het huidige succes blijven Frank en het team heel dicht bij wie ze zijn. Als ik dat zie, denk ik: zó hoort een ondernemer te ondernemen.”