Spring naar content

Consultant Karlijn aan het woord

Bij Whitevision zetten we ons iedere dag in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wie zijn onze medewerkers nu eigenlijk? En hoe vinden zij het om bij Whitevision te werken? In dit artikel vertelt Karlijn Verhoeven over haar functie als consultant. “Ik werkt iedere dag aan het opbouwen van langdurige relaties met klanten en lever een bijdrage om hun processen te optimaliseren. Binnen Whitevision kan ik mezelf zijn in een hecht, innovatief team.”

Waarom werk je graag bij Whitevision?

“Mijn wortels liggen in projectmanagement en sinds tien jaar richt ik me op projecten binnen digitale werkprocessen. Hierbij richt ik me naast de technische implementatie, ook op de menselijke kant van het eigen maken van automatisering. Whitevision biedt mij alles wat ik daarin zoek: langdurig klantcontact, slimme technologie en fijne collega’s. Die combinatie vormde voor mij de reden om over te stappen naar consultancy.”

“Daarnaast zijn er ook andere factoren die het werken bij Whitevision bijzonder maken. Onder andere de activiteiten die Whitevision naast het werk organiseert, zoals een bezoek aan Breda Live en de jaarlijkse zomerbarbecue. Omdat je ook in een andere setting met elkaar in contact komt, zorgt dit voor extra verbinding. Hierdoor weet je dat je bij elkaar terecht kunt. Zowel binnen als buiten de kantoormuren.”

Innovatie en ambitie zijn belangrijk binnen Whitevision. Hoe zie jij dit terugkomen in je werk?

“Wanneer ik klanten begeleid bij het implementatieproces, denk ik op een innoverende manier met ze mee. Tenslotte ga je voor resultaat dat ook blijvend is op de langere termijn. Tijdens implementaties neem ik hen mee in de overgang naar het digitale proces waarbij repetitieve werkzaamheden zo veel mogelijk automatisch gaan. En een belangrijk uitgangspunt is dat ze daarmee vertrouwd moeten raken. Iedereen heeft zijn eigen niveau qua kennis; de uitdaging is om voor elke medewerker het maximale resultaat te behalen voor zijn/haar werkzaamheden met het gebruik van onze software-oplossingen.”

“Bij Whitevision hebben we allemaal zo’n instelling. Whitevision ondersteunt dit ook door ervoor te zorgen dat ik in mijn kracht sta om mijn werk goed uit te voeren.”

“Whitevision geeft mij deze vrijheid om naar aanleiding van je werkzaamheden, je werkplek te kiezen” Karlijn Verhoeven

Hoe ziet een gemiddelde werkweek eruit voor jou?

“Maandag is onze ‘thuiskom-dag’; iedereen is in Breda op ons kantoor en plannen we onze interne afspraken. Tijdens de lunch eten we samen en delen we vanuit alle afdelingen kennis en ervaringen. Ook bespreken we elk kwartaal de organisatiedoelstellingen zodat iedereen dezelfde richting op gaat en extra bijdraagt waar nodig. “

“De rest van de week ben ik bij klanten om hen te begeleiden bij de implementatie — van inrichting tot livegang. Maar het komt ook voor dat ik op kantoor ben of thuis werk. De ene keer bel ik een klant om een probleem op te lossen. De andere keer start ik op verzoek van een klant een optimalisatie- of migratietraject of overleg ik met collega’s als er vragen zijn over de factuurverwerking binnen 4PS.”

Een van de leidende principes van Whitevision is ‘langdurige relaties met tevreden klanten’. Hoe zie jij dit terugkomen in de praktijk?

“Aandacht voor de klant staat bij ons centraal. Wij willen mensen in hun kracht zetten. Door repetitieve en terugkerend werk uit handen te nemen, zorgen we dat zij meer tijd krijgen voor het werk dat echt vraagt om hun expertise. Maar sommige mensen vinden verandering best spannend. Bij de implementatie kijken we ook naar hun eigen tempo hoever we gaan in het automatiseren van processen. Als een bedrijf over bepaalde zaken (voorlopig) zelf nog controle wil behouden, dan regelen we dat. Onze technologie biedt hiervoor vele mogelijkheden.”

“Wat klantrelaties ook verstevigt, is dat elke klant één aanspreekpunt heeft binnen Whitevision. Ik merk dat je zo echt een band opbouwt. Je leert elkaar kennen en weet wat je aan elkaar hebt. Hierdoor laat de klant je ‘binnen’ in hun werkwijze; dit vertrouwen is mooi als je dat mag ontvangen.”

In hoeverre vind jij dat Whitevision het streven om topwerkgever te zijn behaalt?

“Wat mij aanspreekt is dat Whitevision dit streven niet alleen uitspreekt, maar er werkelijk naar acteert. Dit uit zich in de ondersteuning die Whitevision biedt, ook in persoonlijke dingen. Een voorbeeld: op maandag is het druk op kantoor, waardoor het soms lastig is om te bellen. Whitevision zag dat als een kans en heeft ons allemaal goede koptelefoons gegeven. Dat heeft mijn werk zoveel makkelijker gemaakt.”

“Whitevision geeft mij deze vrijheid om naar aanleiding van je werkzaamheden, je werkplek te kiezen. Dus werk ik ook af en toe vanuit huis. En als iets niet helemaal gaat zoals het moet, kan ik altijd bij mijn collega’s terecht. Ik heb sowieso een tweewekelijkse bespreking met mijn manager, maar als ik tussentijds iets nodig hebt, kan ik dit altijd aangeven.”

Bij Whitevision staat de combinatie van zelfstandig werken en willen samenwerken centraal. Bestaat die balans ook in jouw functie?

“Whitevision geeft je het vertrouwen om projecten zelfstandig te doen. Maar als je wilt sparren met collega’s, is die mogelijkheid er altijd. Wanneer je hier komt werken, krijg je bovendien een buddy die je wegwijs maakt. Voor mij maakte dit zeker verschil. Als je meeloopt en een project zelf beleeft, ervaar je echt hoe het is om eraan te werken. Gaandeweg vallen steeds meer onderdelen onder jouw verantwoordelijkheden — en uiteindelijk krijg je je eigen projecten.”

“Ik kreeg overigens een heel warm onthaal. Hoewel ik op 1 oktober pas zou starten, werd ik al in de zomer uitgenodigd voor de jaarlijkse barbecue om iedereen te ontmoeten. Dat vond ik bijzonder. En het goede gevoel is alleen maar sterker geworden toen ik echt bij Whitevision ging starten.”

Wat betekent het om deel uit te maken van het Whitevision-team?

“Het is voor mij van grote toegevoegde waarde. Mijn collega’s zijn fijne personen die expertise bezitten op alle relevante gebieden. Met mijn eigen team kan ik goed sparren over klantvragen die specifiek over 4PS gaan. En wanneer het nodig is om processen af te stemmen, zijn andere collega’s ook beschikbaar. Onze lijnen zijn altijd kort.”

“Het team is heel open en toegankelijk. Iedereen draagt bij aan de ontwikkeling van Whitevision. Ik vind het erg mooi om daar deel van uit te maken en mijn eigen bijdrage te leveren.”

Op zoek naar een nieuwe baan?

Wil je werken in een groeiend, dynamisch en vooruitstrevend bedrijf? Bij WhiteVision hechten wij veel belang aan het vinden van de juiste mensen. Kun jij je wel vinden in onze kernwaarden, de wijze waarop deze in ieder aspect van het bedrijf terugkomen en de werkwijze van Whitevision? Klik dan snel verder naar onze vacatures.

Bekijk vacatures!
Sfeerfoto Malou - Renee

Wil jij jouw proces slimmer inrichten?

april 2024

Tijd om je aan te sluiten bij het Peppol-netwerk? Dít moet je weten!

Van steeds meer kanten hoor je over het Peppol-netwerk. Misschien ontvangt en verstuurt jouw organisatie af en toe ook al facturen via Peppol. Of je bent je momenteel aan het oriënteren op een goede ‘Peppol-aanpak’. Is dit het juiste moment voor jou om je bij het Peppol-netwerk aan te sluiten? En wat houdt dat nu eigenlijk precies in? In deze blogpost zetten we de belangrijkste ‘Peppol-feiten’ voor je op een rij!
Artikel lezen
april 2024

Whitepaper e-facturen verwerken

‘E-facturen’, ‘XML’, ‘UBL’, ‘pdf’: wanneer het om inkoopfactuurverwerking gaat, vliegen de termen je om de oren. Als e-factureren helemaal geschiedt volgens het ideaal, hoef je geen handmatige handelingen meer te verrichten. Maar de praktijk is anders: organisaties hebben te maken met verschillende standaarden en formaten én krijgen nog andere factuurtypen binnen. Het gevolg is dat ze een diverse stroom aan inkomende facturen ontvangen en verwerken. Wat is nu precies de plek van e-facturen in deze stroom? En hoe kan je ze op een slimme, eenduidige manier verwerken? In dit whitepaper gaan we daar dieper op in!
Artikel lezen
april 2024

Whitepaper de toekomst van inkoopfactuurverwerking

In een zeer kort tijdsbestek heeft digitale factuurverwerking ingrijpende veranderingen doorgemaakt. Benieuwd naar recente én verwachte ontwikkelingen op het gebied van digitale factuurverwerking? We vertellen je er alles over in ons whitepaper ‘De toekomst van inkoopfactuurverwerking: hoe maak je je administratieve proces toekomstbestendig?’ Hierin lees je onder meer over de automatisering van processen, maar ook hoe je e-facturen -en de verschillende initiatieven hierbij- een plek binnen jouw administratie geeft.
Artikel lezen

123