Tijdsbesparing tips?

Digitale factuurverwerking:
klaar voor de toekomst?

 

In een zeer kort tijdsbestek heeft digitale factuurverwerking ingrijpende veranderingen doorgemaakt. Zeker nadat digitalisering een vlucht heeft genomen vanwege de wereldwijde coronacrisis. Benieuwd naar recente én verwachte ontwikkelingen op het gebied van digitale factuurverwerking? We vertellen je er alles over in ons whitepaper ‘De toekomst van inkoopfactuurverwerking: hoe maak je je administratieve proces toekomstbestendig?’ Hierin lees je onder meer over de automatisering van processen, waardoor flexibel werken mogelijk wordt gemaakt.

Herken jij de volgende uitdagingen?

 

  • Nu iedereen aan het flexwerken is, weet je niet waar de post binnenkomt.
  • Je mist het fysieke archief waarin je geprinte facturen normaliter opbergt.
  • Even naar een collega toelopen om een vraag te stellen over een factuur kan niet meer.
  • Het ontbreekt je aan fatsoenlijke scanapparatuur – en 20 keer een foto van een factuur nemen met je smartphone om deze vervolgens te uploaden naar je ERP-systeem is niet bepaald efficiënt.
  • De flexibilisering van de arbeidsmarkt heeft tot gevolg dat je meer met zzp’ers werkt, wat een andere aanpak vereist.
  • Steeds meer toeleveranciers gaan het digitale pad op, wat betekent dat je een enorm diverse stroom aan digitale facturen binnenkrijgt.
  • Consistente marktstandaarden blijven uit, waardoor digitale factuurverwerking niet eenduidig is.

Download whitepaper

 

Wil jij ervoor zorgen dat je administratieve processen efficiënt, gestroomlijnd en eenvoudig blijven verlopen? Download het whitepaper nu en stoom je organisatie klaar voor de toekomst. Laat je contactgegevens achter en begin direct met lezen!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

Van status quo tot visionaire blik:
hoe helpt dit whitepaper jou?

 

Hoe gaan we op korte en lange termijn om met de ontwikkelingen op het gebied van digitale factuurverwerking? In dit whitepaper bespreken we hoe de toekomst eruitziet. We leggen duidelijk uit wat jij nodig hebt om huidige én toekomstige uitdagingen aan te kunnen:

  • Een ’trechter’ die de diversiteit aankan.
  • Een oplossing voor het verwerken van XML-bestanden.
  • Een systeem voor digitale factuurverwerking dat rekening houdt met de presentatievorm.
  • Software voor het verwerken van inkoopfacturen én andere documenten.
  • Een hybride oplossing waarmee je verschillende aanlevervormen eenvoudig verwerkt.

Daarnaast bespreken we waarop je moet letten wanneer je op zoek gaat naar een goede OCR-oplossing. Zo kun je een solide, toekomstbestendig systeem voor inkoopfactuurverwerking selecteren!