Spring naar content

Didi aan het woord

Onze medewerkers zetten zich iedere dag in om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hoe doen ze dat nu eigenlijk? Spin in het web Didi Martens verrijkt Whitevision inmiddels alweer vier jaar met haar kennis en kunde. Aanvankelijk als junior secretaresse, inmiddels als financieel administratief medewerker. In deze blog vertelt ze hoe haar functie bij Whitevision eruitziet.

Wat doe jij bij Whitevision?

“Ten eerste verzorg ik de financiële administratie van Whitevision. Van debiteuren tot facturen maken: ik neem alles op dit gebied voor mijn rekening. Daarnaast doe ik ook projectadministratie, wat inhoudt dat ik de consultants ondersteun in hun werkzaamheden. Bijvoorbeeld door offertes te registreren of door te zorgen dat alle werkzaamheden correct worden vastgelegd, zodat ik de klanten van Whitevision hierin inzicht kan geven.

In mijn werk gebruik ik dagelijks onze eigen scanoplossingen om inkomende documenten te verwerken. Daarmee vertegenwoordig ik eigenlijk onze klanten en dat neem ik natuurlijk heel serieus. Als ik iets zie wat naar mijn idee beter kan, geef ik dat aan, zodat we onze software steeds kunnen blijven optimaliseren. Daar profiteren onze klanten continu van en daarom doe ik dit met veel plezier!”

Hoe ziet jouw gemiddelde dinsdag eruit?

“Wanneer ik binnenwandel, pak ik eerst een kopje thee. Zit ik zonder, dan functioneer ik niet! Als ik geen e-mailberichten met hoge prioriteit heb, start ik met het verwerken van bankmutaties in ons administratieve systeem. Moet er een factuur worden gemaakt, dan doe ik dat direct.

Omdat ik de hele dag achter een computerscherm zit, wandel ik tijdens de lunchpauze even een rondje om een frisse neus te halen. Bij terugkomst schuif ik snel achter mijn bureau om eventuele orders te verwerken. Tussendoor sta ik klanten telefonisch te woord. Ik ben hun eerste aanspreekpunt en zorg ervoor dat hun vragen worden beantwoord. Soms kan ik dat zelf doen en andere keren verbind ik ze door met de juiste collega.

Wanneer ik een moment over heb, neem ik mijn eigen werkprocessen kritisch onder de loep om deze te optimaliseren. Dat is een gewoonte die naadloos aansluit op de aanpak van Whitevision. Intern proberen wij alle werkzaamheden namelijk ook zo efficiënt mogelijk te verrichten en zoveel mogelijk te automatiseren.

In de resterende tijd controleer ik openstaande posten en pleeg ik de nodige telefoontjes. En dan is het eigenlijk alweer vijf uur.”

“Klantcontact is een leuk en belangrijk onderdeel van mijn werk, dus dat is zeker een prioriteit voor mij.” Didi Luijks

Wat vind je het leukste aspect aan je werk?

“Klantcontact is een leuk en belangrijk onderdeel van mijn werk, dus dat is zeker een prioriteit voor mij. Ik vind het een uitdaging om klanten een passende oplossing te bieden voor problemen waar ze tegenaan lopen. En wanneer ik hen tevreden kan stellen, geeft dit mij voldoening. Verder zijn mijn financiële werkzaamheden heel resultaatgericht. Aan het eind van de dag kan ik precies zien hoe ik ervoor sta en wat ik heb gedaan.”

Hoe vind je het om deel uit te maken van het Whitevision-team?

“Het contact binnen het team is erg prettig. We nemen de tijd voor collega’s en daardoor is er een fijne werksfeer. Bij Whitevision zijn de mensen echt begaan met elkaar, zowel zakelijk als privé. Hierdoor voel ik me ontzettend op mijn gemak en ga ik elke dag met plezier naar mijn werk!”

Hoe zie jij de toekomst?

“Onze markt is constant in beweging. Wij moeten hier goed op anticiperen en reageren. Het blijft interessant om te zien welke ontwikkelingen zich voordoen en hoe wij daarop inspelen. Wat betreft mijzelf: Whitevision groeit constant en daardoor heb ik me hier in de afgelopen jaren echt kunnen ontwikkelen. Taken werden steeds meer opgesplitst, waardoor ik telkens de kans kreeg om nieuwe dingen te leren. En er is genoeg ruimte om me op deze werkvloer te blijven ontwikkelen.”

Op zoek naar een nieuwe baan?

Wil je werken in een groeiend, dynamisch en vooruitstrevend bedrijf? Bij WhiteVision hechten wij veel belang aan het vinden van de juiste mensen. Kun jij je wel vinden in onze kernwaarden, de wijze waarop deze in ieder aspect van het bedrijf terugkomen en de werkwijze van Whitevision? Klik dan snel verder naar onze vacatures.

Bekijk vacatures!
Sfeerfoto Malou - Renee

Wil jij jouw proces slimmer inrichten?

april 2024

Tijd om je aan te sluiten bij het Peppol-netwerk? Dít moet je weten!

Van steeds meer kanten hoor je over het Peppol-netwerk. Misschien ontvangt en verstuurt jouw organisatie af en toe ook al facturen via Peppol. Of je bent je momenteel aan het oriënteren op een goede ‘Peppol-aanpak’. Is dit het juiste moment voor jou om je bij het Peppol-netwerk aan te sluiten? En wat houdt dat nu eigenlijk precies in? In deze blogpost zetten we de belangrijkste ‘Peppol-feiten’ voor je op een rij!
Artikel lezen
maart 2024

Op de kunstmatige-intelligentie-trein springen? Zó profiteren inkoop en finance van AI

Op het gebied van kunstmatige intelligentie (ook wel ‘Artificial Intelligence’ of, afgekort, ‘AI’ genoemd) gebeurt ontzettend veel. Van meetings samenvatten tot video’s produceren: bots kunnen steeds meer. De tools vliegen je om de oren. En nu de wereld steeds slimmer wordt, wil jij vanuit de inkoop- of financeafdeling óók best graag op de kunstmatige-intelligentie-trein springen. Maar dan wel op zó’n manier dat je jouw werk er makkelijker mee maakt. In jouw geval betekent dit waarschijnlijk dat je repetitieve, saaie taken wilt automatiseren. Zo kan je je immers focussen op werkzaamheden die je leuk vindt en die jou meer uitdaging bieden. Maar welke mogelijkheden zijn nu écht interessant voor de inkoop- en financeafdelingen?
Artikel lezen
maart 2024

Mag je facturen digitaal bewaren?

Facturen digitaal bewaren: je hoort er steeds meer over, maar je kampt met de nodige vragen. Want mag dit eigenlijk wel? En zo ja, waar begin je dan? Hoewel er voor het digitaal boeken van inkoopfacturen tegenwoordig slimme oplossingen bestaan, is het archiveringsproces binnen veel organisaties nog steeds papiergebonden. Menig financieel-administratief medewerker is anno 2019 nog altijd veel tijd kwijt aan het opbergen van inkoopfacturen in mappen, die worden bewaard in kasten op het kantoor. Zo’n papieren archief maakt het terugvinden van een factuur op een later tijdstip óók een tijdrovende taak. Herkenbaar? Dan overweeg je misschien een efficiënter alternatief: facturen digitaal bewaren. Maar waarmee moet je rekening houden als je overstapt op een digitaal archief?
Artikel lezen

123