Spring naar content

Whitevision x Agepe

Duik in de synergie tussen Whitevision en Agepe, ontworpen om de verwerking van jouw documenten te stroomlijnen. Beleef de eenvoud en doeltreffendheid die Whitevision brengt, afgestemd op de unieke eisen van jouw bedrijf.

Branche-expertise Uitgebreide kennis van diverse sectoren
Geautomatiseerd werken Grote community en eigen AI
Altijd en overal bereikbaar Volledig werken in de cloud

Naadloze integratie met Agepe

Ben je op zoek naar manieren om je documentbeheer binnen Agepe te verbeteren? Onze soepele integratie maakt het verwerken van orders, facturen, en andere belangrijke documenten eenvoudig en efficiënt, waardoor je meer tijd overhoudt voor belangrijke bedrijfsactiviteiten.

Complete ondersteuning bij elke stap

Met Whitevision wordt elk aspect van de documentverwerking vereenvoudigd: verzamelen, herkennen, verwerken, matchen, distribueren, goedkeuren en archiveren. Profiteer van onze state-of-the-art SMART-OCR-technologie en een foutloze integratie met Agepe, volledig in de cloud.

Onze alles-in-één oplossing helpt je om veelvoorkomende problemen te overwinnen: vermijd verloren documenten, behoud helder overzicht en beheer je archieven efficiënt. Verminder handmatige inspanningen, minimaliseer fouten en verbeter de proceskwaliteit, wat leidt tot een efficiëntere werkomgeving.

Eén integratie, talrijke voordelen. Dit biedt Whitevision:

• Automatisch sorteren en bewerken van inkomende facturen;

• Documentgegevens nauwkeurig herkennen en voorbereiden van boekingen in Agepe;

• Eenvoudig koppelen van meerdere documentsoorten;

• Een georganiseerd digitaal archief voor alle verwerkte documenten.

De voordelen

  • Ruim 26.000 gebruikers
  • Eigen AI-driven features
  • Aanpasbaar aan jouw proces

Vereenvoudig je werkprocessen. Verhoog efficiëntie en overzicht.

Maak documentverwerking van begin tot eind eenvoudig met Whitevision.

Klaar voor e-facturatie

Met de totaaloplossing van WhiteVision kan je elk XML-bestand op eenduidige wijze in je administratie verwerken.

Documentsoorten

Verwerk inkomende documenten, zoals inkoopfacturen, serviceorders, orderbevestigingen en bonnen.

Korte implementatietijd

Onze deskundige consultants maken een snelle start mogelijk dankzij een korte implementatietijd.

Topdown PC

Ervaar ‘eenvoud’. Plan een demo.

Wil je zelf zien hoe onze oplossingen jouw inkoop- en financiële processen binnen Agepe vereenvoudigen? Plan een demo en ontdek hoe wij ‘eenvoud’ tot realiteit maken voor jou.

Veel gestelde vragen

Helpt Whitevision mij ook bij het accorderen van documenten?

Voor het digitaal routeren, beoordelen en accorderen van documenten bieden wij handige workflow-software. Deze is bij alle varianten inbegrepen. Zo is je fiatteringsproces altijd beheersbaar, inzichtelijk en eenvoudig.

Hoe zorgt Whitevision precies dat ik inkomende documenten makkelijker kan verwerken?

Wij bieden een handige cloudoplossing waar je geen omkijken naar hebt. Hosting en automatische software-updates zijn inbegrepen in het maandelijkse tarief.

Daarnaast koppelt Whitevision met diverse ERP-systemen. Dankzij onze nauwe partnerships met verschillende ERP-leveranciers bieden wij verregaande integraties. Daardoor verwerk je inkomende documenten vlot en eenvoudig.

Hoe maak ik het proces rondom inkomende documentverwerking nóg eenvoudiger?

Ben je bijvoorbeeld veel tijd kwijt aan het verwerken van de overweldigende stroom aan inkomende e-mailberichten? De SMART E-mail handler neemt je het voorwerk uit handen. Deze tool splitst, combineert en verplaatst bijlages of digitale inkoopfacturen automatisch.

Ben jij uren bezig met het uitsplitsen van kostenfacturen, het herberekenen van de btw per regel en het verwerken van inkoopfacturen met veel regels? Dan biedt regelherkenning uitkomst.

Hoe lang duurt een implementatie?

De feitelijke implementatiewerkzaamheden voor een gestandaardiseerde oplossing ligt over het algemeen tussen de 2 en 5 dagen. Er dient hiernaast voldoende tijd te zijn om te testen. Dit wordt volledig tussen jou en ons projectbureau afgestemd. De doorlooptijd is echter vaak wat langer (minimaal 4 tot 6 weken), aangezien wij de gebruikers willen laten wennen aan het nieuwe proces. Hierbij vinden meestal een aantal contactmomenten plaats.

Kan ik documenten ook goedkeuren via mijn tablet en telefoon?

Ja dat kan, dit is echter een optionele module.

Het is wel belangrijk dat iemand ingelogd is binnen het kantoordomein (indien dit niet gebeurd is, dient men eerst een VPN-verbinding op te zetten). Wanneer je gebruik maakt van Office365 voor E-mail, dan kunnen de gebruikers via SSO (Single Sign On) inloggen met behulp van het mailaccount.

Er is mij gevraagd een remote verbinding op te bouwen, hoe doe ik dat?

Via de volgende link kun je Teamviewer Quick Support downloaden en starten. Vervolgens wordt er een ID en Wachtwoord getoond in Teamviewer. Deze kun je doorgeven aan onze Support Medewerker.

Mijn vraag staat er niet bij, wat kan ik het beste doen?

Stuur een e-mail naar: info@whitevision.com met je vraag en contactgegevens, of vul het contactformulier in. Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

In goed gezelschap