FAQ
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Je huidige scanner/multifunctional kan in veel gevallen gebruikt worden. Het is hierbij wel van belang dat deze machines de gescande documenten naar een emailadres kunnen versturen of op een netwerklocatie als .tif of .pdf kunnen opslaan.
Een aantal klanten kiezen ervoor om een aparte bureauscanner aan te schaffen. Het voordeel hiervan is dat de scankwaliteit over algemeen hoger ligt, waardoor een goede herkenning van gegevens word ondersteund.
Via de Exchange Webservices kunnen facturen die per email worden verstuurd automatisch ingelezen worden vanuit een mailbox.
Meer informatie over deze module vind je hier.
Met uitzondering van de cloudoplossing gebruiken al onze oplossingen een Microsoft SQL database.
Als je nog geen database hebt, dan is de gratis SQL Express variant voldoende. Je hoeft dus geen database te kopen.
Voor optimale integratie tussen onze software en jouw ERP systeem, is in een aantal gevallen een specifieke module nodig. Wij verwijzen je naar de betreffende partnerpagina of Account Manager voor meer informatie.
WhiteVision maakt gebruik van SMART-OCR. SMART-OCR kijkt naar de wijze waarop de factuurgegevens door jou worden gebruikt en leert hier automatisch van om de verwerking de volgende keer nog beter te laten verlopen. Het systeem is daarmee écht zelflerend: handmatig trainen is niet meer nodig, óók niet voor je eigen specifieke velden.
Deze functie kan worden uitgebreid met regelherkenning en matching, welke optionele modules zijn.
De feitelijke implementatiewerkzaamheden voor een gestandaardiseerde oplossing ligt over het algemeen tussen de 2 en 5 dagen. Er dient hiernaast voldoende tijd te zijn om te testen. Dit wordt volledig tussen jou en ons projectbureau afgestemd. De doorlooptijd is echter vaak wat langer (minimaal 4 tot 6 weken), aangezien wij de gebruikers willen laten wennen aan het nieuwe proces. Hierbij vinden meestal een aantal contactmomenten plaats.
Ja dat kan, dit is echter een optionele module.
Het is wel belangrijk dat iemand ingelogd is binnen het kantoordomein (indien dit niet gebeurd is, dient men eerst een VPN-verbinding op te zetten). Wanneer je gebruik maakt van Office365 voor E-mail, dan kunnen de gebruikers via SSO (Single Sign On) inloggen met behulp van het mailaccount.
Via de volgende link kun je Teamviewer Quick Support downloaden en starten. Vervolgens wordt er een ID en Wachtwoord getoond in Teamviewer. Deze kun je doorgeven aan onze Support Medewerker.
Stuur een e-mail naar: info@whitevision.nl met je vraag en contactgegevens, of vul het contactformulier in. Wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Copyright © 2023 WhiteVision