Werkwijze support binnen WhiteVision
Je maakt gebruik van onze software en daarmee heb je recht op support op onze producten. Support wordt binnen WhiteVision verzorgd door het supportteam. Zij hebben als taak om jou als klant te helpen bij problemen of verstoringen in de werking van de WhiteVision software en bij kleine gebruikersvragen. Op deze pagina kun je een samenvatting lezen over wat je van ons mag verwachten (details kun je vinden in onze SLA).
Je supportvraag kun je eenvoudig en snel indienen via het WhiteVision Klantportaal. Hier heb je ook inzicht in je persoonlijke gegevens.
Klantportaal Hulp op afstand Lees verder
Als beheerder heb je een belangrijke rol: Het is belangrijk dat er tenminste één persoon binnen je organisatie is benoemd als beheerder. Als beheerder ben je altijd het eerste aanspreekpunt bij vragen, kun je de facturen inzien en houden we je op de hoogte van onderhoud, storingen en andere belangrijke informatie omtrent onze software en services. Daarnaast kan de beheerder ook collega’s toegang geven tot het klantportaal als (mede)beheerder of gebruiker.